√ Hayden Panettiere Memiliki Pixie Cut Modern New Edgy

Iambelieve.meKali ini berita datang dari artis Hollywood Hayden Panettiere mengenai gaya rambut terbarunya.

Sepanjang aktiviti media sosial berangkat, Hayden Panettiere cenderung jadi sedikit lebih dikhaskan. Walaupun bagaimanapun, rambutnya yang baru merupakan apa- apa. Bintang Nashville ke Twitter pada hari Rabu buat berkongsi potongan pixie yang baru serta kami sangat berterima kasih atas isi ini.

Pixie berambut Panettiere memiliki identitas panjang yang lebih panjang yang mengalir ke satu sisi, dengan batang yang dicukur. Dalam gambar itu, pelakon itu seluruh dibundel di salji dengan penata rambutnya( yang bisa jadi pula bestie nya), serta kami tidak bisa menolong namun memperoleh kilas balik kepada peranan ikoninya dalam satu filem klasik dini 2000- an

Ice Princess.

Panettiere menguraikan pemikiran baru dengan menyalin foto dirinya serta penata rambutnya, Naomi Szloboda, menulis," Terima kasih kepada wanita aku buat memotong rambut bom aku!"

Sama terdapat kamu lebih mengenali Panettiere sebagai

Ice Princess ice skater s,

Nashville penyanyi negeri s, ataupun sorak yang seluruh orang sentiasa cuba buat menjimatkan

Heroes, kamu bisa jadi mengidentifikasinya sangat dengan susunan panjang serta keriting melenting. Namun pelakon itu merasakan diri dalam pemikirannya yang ringkas serta moden serta kita terletak di mari buat seluruh keyakinannya yang meluas. Semak potongan pita baru Panettiere dalam foto di dasar.

Panetierre jelas menyayangi style barunya kerana ia pula mencatatkan 2 lagi gambar tadi malam. Salah satu tweet menampilkan proses haircut yang selesa serta santai itu sendiri. Panettiere menyebutnya" Hari wanita!!!"

Tweet terkini merupakan selfie dari Panettiere serta hairstylistnya, serta kami jujur​​iri hati persahabatan yang mengasyikkan yang mereka terlihat.

Bintang Pahlawan awal kali membuat perpindahan ke rambut pendek pixie pada bulan Disember, kala ia menulis buat awal kalinya dalam 10 bulan. Pemikirannya menyalurkan wataknya, Kirby, dari Scream 4.

Baca juga: Resort Baru Paling Mewah Maldives Mempunyai Restoran Treetop

Pada masa itu, stylistnya, Leonard Zagami, memberitahu E! Berita

bahawa Panettiere lagi mencari" pergantian radikal" serta pemotongan itu merupakan" idea kolaboratif." Memandangkan kedekatannya yang seolah- olah dengan stylistnya saat ini, Szloboda, kita bayangkan rupa ini merupakan satu lagi penglihatan minda. Selepas terikat kepada rambut panjangnya buat peranan Televisi, yang dikatakan Zagami memegangnya dari pemotongan buat sekian lama, nampaknya Panettiere tidak bersedia buat membiarkan pixie ia berangkat buat mendadak, serta kami menyukainya. 

0 Response to "√ Hayden Panettiere Memiliki Pixie Cut Modern New Edgy"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel