Top 10 Safari Outfitters

Setiap tahun buat kaji selidik Anugerah Terbaik pada Dunia , T + L meminta pembaca buat menimbang pengalaman perjalanan di seluruh dunia - buat berkongsi pendapat mereka pada hotel, resort, bandar, pulau, kapal pesiar, spa, syarikat penerbangan dan poly lagi. Pembaca menilai operator pelancongan & penjelajah safari menurut kakitangan dan pedoman mereka, jadual bepergian dan destinasi, aktiviti, penginapan, kuliner, & nilai keseluruhan.

Berada di No tiga, Micato Safaris sudah menciptakan senarai Terbaik Dunia setiap tahun semenjak tinjauan itu dilancarkan 23 tahun lalu. Ia adalah selamat buat menyampaikan bahawa syarikat legenda ini - yg diasaskan sang keluarga Pinto yg berpangkalan pada Kenya dalam tahun 1966 - sudah tetapkan bar untuk penjual sandang semenjak itu. Seorang responden menyatakan, "Tidak boleh berkata cukup mengenai Micato Safaris. Digunakannya dua kali pada Kenya dan Tanzania dan ke 2-2 bepergian jauh melangkaui jangkaan! The Pintos terlibat dalam banyak badan amal pada tempat itu, dan kami gembira buat bergabung menggunakan kerja yg sahih-benar baik yg selalu mereka lakukan. "

Roar Africa merupakan kegemaran lain yang konsisten, memperoleh tempat No. 2 untuk tahun ke 2 berturut-turut. Pengasas, Deborah Calmeyer, dibesarkan pada sebuah ladang pada Zimbabwe, & dia menggunakan pengetahuannya yg luas saat mengatur perjalanan di mana-mana berdasarkan Botswana ke Uganda ke Namibia. "Saya sudah berkali-kali ke Afrika dan mendapati bahawa perkhidmatan, panduan, & tertentu melebihi mana-mana syarikat lain yang telah kami jalani," kata seseorang pembaca. Satu lagi menulis, "lancar dari awal sampai akhir."

Teruskan membaca buat senarai penuh safari penjelajah teratas - & lihat siapa yg mengambil loka No 1. (Anda nir akan mengenali namanya berdasarkan tahun lepas.)

10. Afrika Perunding Pengembaraan
Markah: 95.63

Maklumat lanjut: adventuresinafrica.Com

9. AndBeyond
Markah: 95.65

Maklumat lanjut: andbeyond.Com

8. Perjalanan Beyond
Markah: 96.74

Maklumat lanjut: travelbeyond.Com

7. Perjalanan Luar Biasa
Markah: 96.97

Maklumat lanjut: extraordinaryjourneys.Com

6. Thomson Safaris

Markah: 97.08

Maklumat lanjut: thomsonsafaris.Com


5. Rothschild Safaris

Markah: 97.14

Maklumat lanjut: rothschildsafaris.Com

4. Deeper Afrika

Markah: 97.50

Maklumat lanjut: deeperafrica.Com

tiga. Micato Safaris

WBA Hall of Fame  honoree. Markah: 98.31

Maklumat lanjut: micato.Com

dua. Roar Africa

Markah: 99.05

Maklumat lanjut: roarafrica.Com

1. African Travel, Inc.

Markah: 99.78

Maklumat lanjut: africantravelinc.Com

Selepas nir timbul dalam senarai Terbaik Dunia semenjak 2015, penjual sandang keluar milik generasi keempat ini berjaya mengatasi loka No. 1 tahun ini. Syarikat itu merancang pelbagai bepergian safari tradisional merentas benua itu ke kegemaran seperti Botswana, Kenya, dan Afrika Selatan, dan jua boleh menciptakan perjalanan berdasarkan kapal pesiar swasta di Zimbabwe buat memberi peluang sukarelawan di Tanzania. "Ini merupakan galat satu perjalanan terbaik yang kami alami. Hanya ada kakitangan yang sangat baik, makanan, safari, pemandu yang berpengetahuan, & penginapan, "tulis satu responden. "Ini bepergian yang luar biasa, dan saya akan melakukannya sekali lagi."

0 Response to "Top 10 Safari Outfitters"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel