Kepulauan Terbaik di Kanada

Wain elegan yang mengiringi kuliner yang nir bisa dilupakan. Peningkatan soliter melalui hutan ke tebing berdasarkan mana buat menonton berhaluan ikan paus bungkuk. Hotel lima bintang dan penginapan mewah. Tidak hairanlah Pulau Vancouver Kanada, Pulau Prince Edward, dan Pulau Cape Breton terus mendapat penghargaan daripada pembaca kami.

Setiap tahun buat   kaji selidik Anugerah Terbaik di Dunia ,  Travel + Leisure  meminta pembaca buat menimbang pengalaman bepergian di semua global - buat berkongsi pendapat mereka di bandar, pulau, kapal pesiar, spa, syarikat penerbangan dan poly lagi. Pembaca menilai pulau  mengikut aktiviti dan pemandangan mereka, tarikan semulajadi & pantai, kuliner, keramahan, & nilai holistik.

Wilayah terkecil Kanada, Prince Edward Island (No. Tiga), sebagai populer sebagai tempat tinggal   Anne of Green Gables, namun ia memupuk reputasi baru buat restorannya. Pulau yg tidak terjejas terkenal menggunakan tiram Malpeque, dan anda akan mendapati mereka disajikan menggunakan gaya di tempat-tempat misalnya The Inn at Bay Fortune, pada mana koki Michael Smith mengawasi pengalaman yang melibatkan lawatan ladang dan pesta multicourse. Di luar tempat makan, pelancong boleh menikmati pasir zat oksidasi berwarna kuning pasir, lapangan hijau, dan 25 padang golf pada pulau seluas dua,185 kilometer persegi.

Ia bernilai bepergian ke Pulau Vancouver (No. 2) apabila hanya merasai wain merah, putih, & roses yg dipuji oleh 30 perkebunan anggurnya, beberapa yg mengeksport ke Pengembara Alaihi Salam bisa menikmati keanggunan kota bersejarah Victoria atau menghabiskan masa mereka meneroka mile of trails, pada mana dia adalah biasa buat melihat beruang hitam dan cougars. Seperti yang dijelaskan oleh satu pembaca, "Para penduduk yg ramah lingkungan menyambut pelawat ke taman awam & pantai yang luas," sementara yang lain memuji kemudahan yang boleh menavigasi pulau itu: "Banyak yang perlu dilakukan pada jarak berjalan kaki menurut hotel."

Bagi pemenang, beliau bukan sahaja mendakwa tempat teratas pada sini buat tahun ketiga berturut-turut, tetapi loka pada Kepulauan Terbaik di Dunia .

3. Pulau Prince Edward

Markah: 81.74


2. Pulau Vancouver

WBA Hall of Fame honoree. Markah: 83.54

1. Pulau Cape Breton

Markah: 90.06

Perjalanan jalan raya pada sepanjang Cabot Trail 185 batu, yg menjalar melalui taman negara di sepanjang pantai, atau menjelajah melalui tapak bersejarah yang mencerminkan sejarah Acadian, Bangsa Pertama, dan Gaelik pulau itu. Ambillah air buat bepergian menonton ikan paus, atau berbelanja buat cenderahati artisanal di Big Fiddle Market. Resort di Cabot Links memperlihatkan hamparan yg glamor berdasarkan mana buat meneroka; rumah buat dua padang golf yg populer pada global, bilik tidur 72 bilik yang latif & 19 villa memberikan pemandangan matahari terbenam pada Atlantik & dilengkapi menggunakan linen Frette, alat-alat mandi L'Occitane, dan bilik mandi marmar. Mengeluarkan satu pembaca pengalaman pulau itu, "Cape Breton mempunyai sejarah, tarikan semula jadi, kuliner yang hebat, dan penginapan yang hebat," ad interim yg lain menulis, "Ia memiliki suasana santai, & bukit-bukit & pemandangan air yang menakjubkan."

0 Response to "Kepulauan Terbaik di Kanada"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel