Ini Adakah Pantai Kegemaran Amerika: Clearwater Beach, Florida

Clearwater Beach merupakan jenis destinasi percutian yg memberi inspirasi kepada penghargaan, termasuk penghormatan dari USA TODAY, TripAdvisor (syarikat induk SmarterTravel), & Forbes. Pantai Clearwater diiktiraf secara meluas buat air Gulf Coast yg hangat, pasir halus, & lokasi yang mesra bercuti dekat hotel, aktiviti, & loka makan.

Cetek, air bersih (Clearwater Beach hidup sehingga nama) dan batu pasir menciptakan banyak ruang untuk percikan, berjemur dan bermain. Hotel memberikan loka duduk dan payung untuk para tetamu, dan penumpang pantai bebas mempunyai loka-loka yang sempurna buat meletakkan tuala pantai mereka pula.

Pada saat mentari  terbenam, Pier 60 adalah loka yang akan sebagai sepanjang Pantai Clearwater, dengan perayaan harian yg menampilkan penghibur jalan dan vendor menurut dua jam sebelum sehingga dua jam selepas mentari  terbenam.


Tinggal pada tengah-tengah tindakan dengan membuat tempahan pada hotel pada tepi pantai misalnya keliru satu daripada ini:

Wyndham Grand Clearwater Beach : Hotel bertingkat tinggi ini menawarkan pemandangan pantai, kolam renang yg besar , beberapa pilihan tempat makan, dan bilik & suite famili bertemakan spesial  .
Hyatt Regency Clearwater Beach Resort & Spa : Hyatt Regency memberikan bilik-bilik besar  & pemandangan bahari, bersama-sama menggunakan kolam renang dengan pemandangan (di tingkat 8) & spa.

0 Response to "Ini Adakah Pantai Kegemaran Amerika: Clearwater Beach, Florida"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel