Tiga Mata Garis Panduan buat Pilih Sukan Terbaik buat Anak Anda

3 POINSI PANDUAN MENGENAI SPORT WORLD TERBAIK UNTUK KID ANDA

Pernahkah anda sampai ke titik pada kehidupan anda di mana anak anda-kini   hampir remaja menyampaikan pada anda: "Saya tidak tahu sukan apa yg harus saya amalkan Setiap orang umur saya melakukan sesuatu & saya tidak memahami apa yang perlu dijawab apabila mereka tanya aku  "

Ini adalah persoalan yang nir selalu gampang dijawab pada ketika ini.

Di global sukan terdapat begitu poly pilihan & setiap sukan ada alat-alat yang paling canggih dan jika anda benar-benar berfikir tentang hal ini, maka soalan ini sepatutnya nir begitu sukar dijawab.

Secara tiba-tiba anda sedar bahawa anda nir pernah memberi perhatian kepada latihan anak anda dan anda jua nir tahu. Jawapan apa yg anda berikan kepada anak anda?
Inilah problem yang aku  hadapi bertahun-tahun yang kemudian & jujur, aku  tidak pernah memikirkannya sebelum hari itu.

Sudah tentu, apa yg berlaku pada fikiran saya merupakan: Sukan mana yg paling poly di dunia! Tetapi apakah itu yg penting?
Kami kemudian mengadakan perbincangan mengenai kebaikan dan keburukan setiap sukan yang dimainkan di kejiranan tentu saja.

Banyak kampiun sukan nama besar  memiliki mata air mereka yg melakukan jenis sukan yg sama seperti yg mereka lakukan, yg sebahagian besarnya berfungsi menggunakan baik tetapi beliau tidak selalunya merupakan kes "misalnya bunda bapa misalnya kanak-kanak" untuk menjadikannya atas.

Faktor-faktor yang berbeza harus diambil menjadi pertimbangan buat membuat keputusan & kadangkala anda wajib  menjawab dengan cepat-kerana anak-anak dapat sangat menuntut.

Jika anda tidak melihat keputusan yg jelas, jelas, anda wajib  merenungkan kriteria berikut yang mungkin membantu:

1. Perbelanjaan buat memulakan dan menyelenggara alat-alat buat jenis sukan eksklusif. Beberapa jenis sukan boleh mempunyai rapikan letak kapital yg SANGAT mahal buat bermula menggunakan.

2. Keadaan fizikal anak anda contohnya. Ketinggian, berat, terbina, keadaan visual / indera pendengaran dll.

3. Logistik buat kemudahan sukan.

Sekiranya anda melihat dan mungkin menyedari minat anak anda dalam sukan yang mana, ini pastinya sebagai faktor nombor satu buat dipertimbangkan. Jika tidak, maka terdapat pelbagai cara bagaimana anda boleh membantu dan memotivasikannya ke arah yg betul. Jangan, ulangi, jangan cuba memaksa anak anda pergi ke mana-mana sukan yang anda suka .

0 Response to "Tiga Mata Garis Panduan buat Pilih Sukan Terbaik buat Anak Anda"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel