√ Kegiatan Terbaik di San Diego Tahun Ini, Dari Perayaan Pride ke Parti Epic Cinco de Mayo

Ekspedisi ke San Diego sentiasa jadi keputusan yg baik. Lagipun, cuaca pada San Diego membentang di mana- mana di dekat 72 serta terang sejauh tahun, bermakna tidak kira bila kamu merancang tandang ke kota sang Lautan Pasifik hendak terletak pada situ buat mengalu- alukan engkau  menggunakan dekapan hangat. Walaupun bagaimanapun, terdapat sebagian metode buat menumbuk ekspedisi ke San Diego, tercantum masa lawatan kamu buat galat satu perayaan yang hebat.

Dari meraikan artis- artis tempatannya buat menuangkan sebagian pint yang terkenal, mengecek sebagian filem San Diego serta mendengar simfoni tempatan, di mari ada 7 aktivitas sejauh tahun yang bernilai merancang percutian totalitas.

San Diego Beer Week

San Diego adalah rumah pada lebih daripada 150 bir pembuatan kraf. Meski tiap kilang minuman memabukan menjamu kesukaan sendiri sejauh tahun, jatuh segala bandar tiba beserta- sama buat bersorak bagaikan satu untuk San Diego Beer Week. Sejauh 10 hari, kebun minuman beralkohol dibuka, ales mula mengalir, dan semua orang meleleh satu lagi. Semak semula laman website Guild San Diego Brewers buat 2020 tarikh.

Misi Fed ArtWalk

Tiap bulan April, artis San Diego( bersama- sama dengan artis berdasarkan segala negeri) hendak dipaparkan dengan Misi Fed ArtWalk. Semasa perayaan, tetamu boleh datang serta membaca seni, berjumpa artis, serta melabur pada sebagian rabat yg mereka suka  pada tiap titik harga. Sertai mailing list ArtWalk untuk jadi yg awal mengenali jadual seremoni.

Cinco de Mayo pada Old Town

Old Town San Diego sudah destinasi tumbuh maju untuk budaya Mexico Amerika, yang adalah kenapa dia merupakan yang loka buat jadi untuk Cinco de Mayo. Kejiranan mempunyai seluruhnya berganti pada hujung minggu buat meraikan santapan Mexico, muzik, serta budaya.

Festival Filem San Diego

Tiap masa gugur, Festival Filem San Diego menjemput sebagian penghasil filem terbaik pada negeri ini buat menyaksikan filem terkini mereka. Di festival ini, para tetamu boleh menyaksikan perdana global eksklusif dan menemui sebagian filem leluasa modern pada pasaran. Peminat pula berpeluang buat penuhi kreatif kegemaran mereka serta bertanya soalan menimpa proses pembuatan filem secara langsung pada pelakon, pengeluar, serta pengarah.

The Best Beaches in San Diego

Siri Masa Panas Symphony San Diego

Masa panas ini, berangkat ke San Diego, duduk di tepi bahari dan perkenankan cuci muzik kamu semasa Siri Masa Panas San Diego Symphony. Tiap tahun, Symphony mengambil konsertnya keluar berdasarkan dewan dan masuk ke luar pada San Diego Bay buat kegembiraan wisatawan menurut segala dunia. Semak semula buat tiap tarikh persembahan dan untuk mengenali seluruh pertunjukan berjudul masa panas orang nir usang lagi.

Festival Pride San Diego

Pada masa panas ini, pada 18 Julai dan 19 Julai, San Diego hendak meraikan Festival Pride tahunannya menggunakan hiburan, pameran interaktif, persembahan kebudayaan, dan banyak lagi. Kegiatan tahunan ini menarik ribuan orang berdasarkan segala negara serta negeri buat menyertai perarakan serta parti- parti buat menolong membangkitkan segala rakyat LGBTQI. Miliki tiket buat seluruh aktivitas pada ayo.

Minggu Fleet San Diego

Masa panas ini, San Diego hendak meraikan ulang tahun ke- 85 Minggu Fleet San Diego. Kegiatan sepanjang seminggu itu meraikan dan menghormati lelaki serta perempuan   yang berkhidmat pada tentera Amerika Syarikat menggunakan program- acara universal di segala bandar. Amati totalitas jadual kegiatan dan tunggu 2020 tarikh pada bandar pada halaman website San Diego.

0 Response to "√ Kegiatan Terbaik di San Diego Tahun Ini, Dari Perayaan Pride ke Parti Epic Cinco de Mayo"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel