10 Resort Ski Mesra Keluarga Terbaik buat Kanak- kanak

Sebahagian daripada apa yang membuat ekspedisi ski besar istimewa merupakan orang yang kamu berangkat. Serta apabila kamu berangkat bersama segala keluarga, berarti buat membenarkan seluruh orang berseronok- ini bermakna penuhi tiap usia, tiap sesi keahlian, serta tiap atensi dengan satu destinasi yang merangkumi seluruh.

Pusat perang ski terbaik buat keluarga menawarkan hiburan buat seluruh orang, dari bukan pemain ski serta kanak- kanak, kepada pemain ski serta penyewa yang sangat ahli. Dari medan gunung rumit yang mengambil keahlian yang sungguh- sungguh buat menavigasi, buat aktiviti keluarga yang menyeronokkan semacam tunggangan gondola yang indah yang membolehkan sesiapa sahaja buat memeluk panorama alam gunung yang luar biasa, butuh terdapat suatu buat seluruh orang.

Anak- anak hendak menggemari hutan terpesona serta istana ajaib yang tersembunyi di Whistler Blackcomb di Kanada, serta orang berusia hendak menggemari larian ski yang mencabar. Segala keluarga hendak menikmati bersantai di masa panas selepas hari ski yang panjang di Steamboat di Colorado, serta ada pula slaid air buat dosis bonus yang menyeronokkan.

Ini merupakan 10 resort ski terbaik buat keluarga.

Bretton Woods

Orang berusia hendak menggemari 97 laluan yang berbeza di resort New Hampshire ini yang menawarkan pelbagai kesukaran. Anak- anak hendak menggemari kenyataan bahawa ada begitu banyak aktiviti yang direka buat mereka( tidak hanya daripada pelajaran ski serta snowboarding). Mereka boleh berangkat menaiki kereta salji di Snowmobile Park Kid ataupun menikmati ski après mereka sendiri dengan badut, tukang cerita, serta pemuzik.

Dapatkannya: Bretton Woods, Jalur Kawasan Ski 99, Bretton Woods, NH

Resort Notch Smugglers

Resort Vermont yang mesra keluarga ini penuhi tiap era. Orang berusia tidak hendak kehilangan berjalan buat meneroka( ada 78 laluan buat dicuba). Serta anak- anak hendak suka bersantai sehabis seharian bermain ski ataupun snowboarding dengan sebagian coklat panas pada api unggun malam. Jangan buat perbaruman lampu suluh serta kembang api pada malam Khamis. Bunda bapa boleh menikmati masa berusia sahaja manakala kanak- kanak mereka edan semasa program Kids Night Out( namun dengan pizza, tag laser, ais krim serta banyak lagi, orang berusia bisa jadi tergoda buat menyelinap ke atas keseronokan).

Dapatkannya: Smugglers Notch Resort, 4323 Vermont Route 108 South, Jeffersonville, VT

Keystone Resort

Orang berusia boleh menguji keahlian mereka di lebih daripada 3, 000 ekar tanah yang kebanyakannya buat pemain perantaraan ataupun ahli peringkat. Namun kala orang berusia lagi menyerang di atas gunung, kanak- kanak memiliki banyak tugas buat melindungi diri mereka dilayan. Semak jadual Kidtopia tiap hari dari masa cookie sampai berjumpa serta bertemu dengan pasukan anjing avalanche buat menekuni asas ski ski di negeri ini.

Dapatkannya: Keystone Resort, 100 Dercum Square, Keystone, CO

Steamboat Springs

Salah satu kebingungan terbanyak kala merancang percutian ski keluarga merupakan bayaran, serta resort gunung ini sudah dilindungi: kanak- kanak 12 serta ke dasar layak buat tiket lif percuma dengan pembelian tiket angkat berusia 5- atau- hari. Tidak hanya kawasan seluas lebih kurang 2, 900 ekar, keluarga hendak menggemari Pusat Percutian Anak- anak, yang sempurna buat kanak- kanak yang lebih muda belajar ski ataupun snowboard. Serta selepas hari yang panjang merambah cerun, seluruh orang dalam keluarga hendak menikmati Old Town Hot Springs, lengkap dengan 2 slaid air 230 kaki.

Dapatkannya: Steamboat, 2305 Mt. Werner Circle, Steamboat Springs, CO

Park City Mountain Resort

Jejak yang luas di Park City Mountain Resort menjadikannya salah satu resort ski terbaik buat keluarga di Amerika Syarikat. Orang berusia hendak suka meneroka 330 laluan di atas kawasan seluas 7, 300 ekar di gunung Utah ini sedangkan anak- anak( serta orang berusia yang belajar) hendak mengalami diri mereka di rumah di High Meadow Park resort, yang tercantum" Alle Adventure" di mana pendatang baru boleh mencuba tangan mereka di" Jejak, apik" berjalan. Sehabis seharian bersiar- siar, berehatlah dengan menaiki kereta luncur salji sepanjang 23- minit ke atas gunung ke yurt di mana para tetamu dihidangkan dengan hidangan 5 hidangan serta disambut dengan glogg yang panas.

Dapatkannya: Park City Mountain Resort, 1345 Lowell Avenue, Park City, UT

Whiteface Mountain

Selepas seharian menghabiskan menjelajahi 87 laluan gunung Lake Placid di atas 22 batu, bunda bapa boleh mengarah ke Bear Den Lodge, yang memiliki panorama alam mata burung di mana mereka bisa melihat kanak- kanak mereka belajar ski serta snowboard. Tidak hanya dari lereng sendiri, terdapat banyak adrenalin yang sudah di lepas dari gunung. Hadapi apa yang dia suka meletupkan trek penggulungan dengan berangkat menaiki trek bobsled Olimpik yang sebenar, ataupun terbang di atas tangkai luncur ski yang diubahsuai sepanjang 30 kaki di toboggan saat sebelum ditembak ke Kaca Tasik beku.

Dapatkannya: Whiteface Mountain, 5021 Route 86, Wilmington, NY

Resort Ski Northstar California

Resort North Lake Tahoe ini memiliki 100 laluan lebih daripada 3, 100 ekar skating, jadi ada banyak buat seluruh orang dalam keluarga buat meneroka. Tiba kembali bersama bagaikan keluarga selepas satu hari di lereng dengan sebagian skating es ski après serta coklat panas, ataupun terus meluncur turun bukit dengan tiub salji. Hangat oleh lubang- lubang api serta nikmati smores percuma( kerana kita tidak bisa memikirkan snek selepas ski yang lebih baik daripada cokelat cair serta marshmallow gooey).

Dapatkannya: Northstar California Ski Resort, 5001 Northstar Drive, Truckee, CA

Beaver Creek

Apa yang lebih mesra keluarga daripada Kabin Candy yang diresmikan pas di atas gunung, bersedia buat mengalu- alukan kanak- kanak( serta kanak- kanak di hati) dengan Ikan Sweden, cacing masam, Meter& Meter, serta lebih lagi 9, 840 kaki? Berski selepas kamu menemukan gula anda- terdapat 150 laluan yang berbeza buat dijelajahi- dan bersiap sedia buat lebih banyak gula: pelajar sekolah ski boleh melanda Kabin Cookie selepas hari yang panjang dihabiskan melintasi lereng. Setelah itu, berkumpul bagaikan keluarga buat melihat paparan bunga api Malam Khamis buat metode yang terang buat menutup hari. Seluruh ini serta lebih menjadikan Beaver Creek bagaikan salah satu resort ski keluarga yang terbaik buat percutian masa sejuk kamu.

Dapatkannya: Beaver Creek, 210 Beaver Creek Plaza, Beaver Creek, CO

Gunung Camelback

Resort ski Poconos ini lebih kecil daripada rakan- rakan pergunungannya yang besar, namun saiz yang lebih kecil sesungguhnya menjadikannya lebih gampang dikendalikan untuk keluarga seluruh sesi keahlian. Ada 39 jumlah berjalan( 38 diterangi buat ski malam), dengan 39 peratus daripada mereka dikira" gampang"( 26 peratus dikira" sangat sukar" buat pencari nafsu dalam keluarga kamu). Apabila kamu tidak bermain ski, miliki pam adrenalin kamu di Camelback Lodge& Aquatopia Indoor Waterpark, yang memiliki 13 slaid air serta 7 kolam renang.

Dapatkannya: Camelback Mountain, 301 Resort Drive, Tannersville, PA

Whistler Blackcomb

Ski lewat jejak mesra anak- anak serta berakhir di kubu pokok yang diliputi salji yang ajaib, ataupun berangkat ke istana sihir, melarikan diri tersembunyi di mana anak- anak dari seluruh saiz boleh memainkan raja serta ratu domain masa sejuk mereka sendiri. Orang berusia hendak suka meneroka 200+ laluan di lebih daripada 8, 000 ekar- dan pecandu adrenalin benar boleh meneroka kawasan pedalaman yang luas di gunung dengan panduan ahli buat menolong kamu menavigasi. Setelah itu, bersiar- siar di desa pejalan kaki yang mempesona, ataupun berangkat ke Family Après di mana orang berusia boleh menikmati minuman hangat sedangkan kanak- kanak mengambil bahagian dalam aktiviti mesra anak- anak percuma. 

0 Response to "10 Resort Ski Mesra Keluarga Terbaik buat Kanak- kanak"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel